Serwis drukarek
Zaufaj ekspertom - kompleksowy serwis drukarek

Serwis drukarek Katowice
Twoja drukarka odmówiła posłuszeństwa? Nie możesz wydrukować tego, co jest Ci aktualnie potrzebne? Nie wiesz, co zrobić, aby znowu zaczęła działać? Nasz serwis drukarek w Katowicach to miejsce, które wpisuje się idealnie w Twoje potrzeby. Posiadamy bogate doświadczenie w naprawach drukarek różnych marek. Zajmujemy się zarówno modelami atramentowymi, jak i laserowymi. Zawsze pracujemy na najwyższym poziomie, na uwadze mając pełne zadowolenie tych, którzy zdecydowali się nam zaufać.
Jakie marki drukarek naprawiamy?
Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że usterki dotykają drukarki różnych marek, dlatego nie ograniczamy się do napraw jedynie wybranych urządzeń. Możesz zgłosić się do nas, jeśli współpracy odmówiła drukarka marki:
- HP,
- Brother,
- Epson,
- Samsung,
- Ricoh,
- Kyocera,
- Canon,
- Konica minolta.

Serwis drukarek HP w Katowicach wykonuje na najwyższym poziomie, dokładając wszelkich starań, aby usunąć każdą usterkę, która sprawia, że drukarka nie działa tak, jak należy. Dokładnie tak samo jest, jeśli chodzi o drukarki innych marek. Możesz zaufać nam bez względu na to, czy interesuje Cię serwis drukarek Brother w Katowicach, czy chcesz oddać do naprawy sprzęt marki Epson.
Naprawa drukarek Katowice – kiedy można się do nas zgłosić?
Nasz serwis drukarek Epson w Katowicach (i innych marek) to miejsce, do którego można zgłosić się bez względu na rodzaj problemu. Pomagamy zarówno w przypadku drobnych usterek, jak i poważnych awarii. W zakres świadczonych przez nas usług wchodzi między innymi:
- czyszczenie drukarek atramentowych;
- odmaczanie głowicy;
- wymiana tuszy.
Podejmujemy się także wymiany elementów grzewczych. Jeśli zdecydujesz się skorzystać z naszych usług, możesz liczyć na to, że Twoja drukarka posłuży Ci naprawdę długo, a jakość wydruków będzie nadal wysoka.
Jakich cen można spodziewać się w naszym serwisie?
Naprawa drukarek w Katowicach w naszym przypadku jest nie tylko skuteczna, ale również przystępna cenowa. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że dla wielu klientów duże znaczenie ma nie tylko jakość świadczonych usług, ale również cena. W trosce o tych, którzy zdecydowali się nam zaufać prowadzimy przyjazną politykę cenową. Nigdy nie zawyżaliśmy cen i nie zamierzamy tego robić. Każda usterka w drukarce – zarówno atramentowej, jak i laserowej – jest przez nas skrupulatnie wyceniana.

Cennik (brutto VAT 23%)
Drukarki atramentowe
Konserwacja drukarki domowej | 160 zł |
Konserwacja drukarki biurowej | 200 zł |
Konserwacja drukarki biznesowej | 250 zł |
Odpowietrzanie głowicy | 100 zł |
Udrażnianie głowicy drukarki domowej | 170 zł |
Udrażnianie głowicy drukarki biurowej | 200 zł |
Udrażnianie głowicy drukarki biznesowej | 220 zł |
Reset licznika pochłaniaczy Epson i Canon | 120 zł |
Reset licznika pochłaniaczy pozostałe marki drukarek | 80 zł |
Wymiana pochłaniaczy Epson i Canon | 60 zł |
Wymiana pochłaniaczy pozostałe marki drukarek | 90 zł |
Wymiana głowicy | 60 zł |
Naprawy mechaniczne drukarki | od 120 zł |
Naprawy elektroniczne | od 300 zł |
Drukarki laserowe
Konserwacja drukarki domowej | 170 zł |
Konserwacja drukarki biurowej | 170 zł |
Konserwacja drukarki biznesowej | 170 zł |
Naprawa modułu wygrzewania | 249 zł |
Naprawa mechaniczne drukarki | od 190zł |
Naprawy elektroniczne | od 300zł |
Jak wygląda współpraca z nami?
Jeśli chcesz skorzystać z naszych usług, musisz zacząć od zgłoszenia usterki. Udostępniamy specjalny formularz, za pomocą którego możesz zrobić to szybko i bez utrudnień. Jeśli z jakiegoś powodu taka forma nie jest dla Ciebie zbyt komfortowa, możesz skontaktować się z nami drogą mailową. Udostępniamy również numer telefonu. Jeśli lubisz osobisty kontakt, możesz pojawić się w naszej siedzibie.
Po zgłoszeniu serwisant zapoznaje się z opisem usterki i ustala, jak długo będzie trwała naprawa w danym przypadku. Następnie kontaktuje się z klientem – jest to niezbędne do wyznaczenia dnia, w którym drukarka będzie mogła zostać naprawiona. Jeśli usterka jest poważna, serwisant zabierze ją ze sobą.
