Serwis drukarek
Zaufaj ekspertom - kompleksowy serwis drukarek
Serwis drukarek Katowice
Twoja drukarka odmówiła posłuszeństwa? Nie możesz wydrukować tego, co jest Ci aktualnie potrzebne? Nie wiesz, co zrobić, aby znowu zaczęła działać? Nasz serwis drukarek w Katowicach to miejsce, które wpisuje się idealnie w Twoje potrzeby. Posiadamy bogate doświadczenie w naprawach drukarek różnych marek. Zajmujemy się zarówno modelami atramentowymi, jak i laserowymi. Zawsze pracujemy na najwyższym poziomie, na uwadze mając pełne zadowolenie tych, którzy zdecydowali się nam zaufać.
Jakie marki drukarek naprawiamy?
Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że usterki dotykają drukarki różnych marek, dlatego nie ograniczamy się do napraw jedynie wybranych urządzeń. Możesz zgłosić się do nas, jeśli współpracy odmówiła drukarka marki:
- HP,
- Brother,
- Epson,
- Samsung,
- Ricoh,
- Kyocera,
- Canon,
- Konica minolta.
Serwis drukarek HP w Katowicach wykonuje na najwyższym poziomie, dokładając wszelkich starań, aby usunąć każdą usterkę, która sprawia, że drukarka nie działa tak, jak należy. Dokładnie tak samo jest, jeśli chodzi o drukarki innych marek. Możesz zaufać nam bez względu na to, czy interesuje Cię serwis drukarek Brother w Katowicach, czy chcesz oddać do naprawy sprzęt marki Epson.
Naprawa drukarek Katowice – kiedy można się do nas zgłosić?
Nasz serwis drukarek Epson w Katowicach (i innych marek) to miejsce, do którego można zgłosić się bez względu na rodzaj problemu. Pomagamy zarówno w przypadku drobnych usterek, jak i poważnych awarii. W zakres świadczonych przez nas usług wchodzi między innymi:
- czyszczenie drukarek atramentowych;
- odmaczanie głowicy;
- wymiana tuszy.
Podejmujemy się także wymiany elementów grzewczych. Jeśli zdecydujesz się skorzystać z naszych usług, możesz liczyć na to, że Twoja drukarka posłuży Ci naprawdę długo, a jakość wydruków będzie nadal wysoka.
Jakich cen można spodziewać się w naszym serwisie?
Naprawa drukarek w Katowicach w naszym przypadku jest nie tylko skuteczna, ale również przystępna cenowa. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że dla wielu klientów duże znaczenie ma nie tylko jakość świadczonych usług, ale również cena. W trosce o tych, którzy zdecydowali się nam zaufać prowadzimy przyjazną politykę cenową. Nigdy nie zawyżaliśmy cen i nie zamierzamy tego robić. Każda usterka w drukarce – zarówno atramentowej, jak i laserowej – jest przez nas skrupulatnie wyceniana.
Cennik (brutto VAT 23%)
Drukarki atramentowe
Konserwacja | 80 zł - 160 zł |
Konserwacja urządzenia wielofunkcyjnego | 120 zł - 250 zł |
Udrażnianie głowic - małe urządzenia A4 - 4 kolorowe | od 100 zł |
Udrażnianie głowic - małe urządzenia A4 - powyżej 4 kolorów | od 140 zł |
Udrażnianie głowic - urządzenia A3, plotery, duże urządzenia wielofunkcyjne | od 170 zł |
Udrażnianie głowic - drukarki foto | od 200 zł |
Wymiana pochłaniaczy (pochłaniacz w cenie) | od 120 zł |
Reset pochłaniaczy (drukarki Epson) | od 100 zł |
Reset pochłaniaczy (drukarki Brother) | od 80 zł |
Reset pochłaniaczy (drukarki Canon) | od 70 zł |
Wymiana głowicy | od 100 zł |
Drukarki laserowe
Konserwacja drukarki monochromatycznej (czarno-biała) | 150 zł |
Konserwacja drukarki monochromatycznej (czarno-biała) wielofunkcyjnej | 170 zł |
Konserwacja drukarki kolorowej | 170 zł |
Konserwacja drukarki kolorowej wielofunkcyjnej | 190 zł |
Naprawa elementu grzejnego/utrwalającego/fusera | od 200 zł |
Naprawa mechanizmu poboru papieru | od 150 zł |
Naprawa skanera | od 150 zł |
Naprawy elektroniczne | od 250 zł |
Jak wygląda współpraca z nami?
Jeśli chcesz skorzystać z naszych usług, musisz zacząć od zgłoszenia usterki. Udostępniamy specjalny formularz, za pomocą którego możesz zrobić to szybko i bez utrudnień. Jeśli z jakiegoś powodu taka forma nie jest dla Ciebie zbyt komfortowa, możesz skontaktować się z nami drogą mailową. Udostępniamy również numer telefonu. Jeśli lubisz osobisty kontakt, możesz pojawić się w naszej siedzibie.
Po zgłoszeniu serwisant zapoznaje się z opisem usterki i ustala, jak długo będzie trwała naprawa w danym przypadku. Następnie kontaktuje się z klientem – jest to niezbędne do wyznaczenia dnia, w którym drukarka będzie mogła zostać naprawiona. Jeśli usterka jest poważna, serwisant zabierze ją ze sobą.