FAQ

Masz jakieś pytania dotyczące naszego serwisu?

Zgranie danych

1Ile kosztuje skopiowanie danych?
Cena zgrania danych ustalana jest na podstawie ilości przegranych danych. Cena zgrania danych od 20 zł obowiązuje do 50 GB dla klientów, którzy zlecają zainstalowanie systemu operacyjnego na dysku SSD.

W pozostałych przypadkach, zgranie danych z dysku:
• do 50gb - 80 zł brutto,
• do 100gb - 120 zł brutto,
• powyżej 100gb każdy kolejny gb kosztuje 40 gr brutto.
 

Serwis

1Klonowanie dysku
Usługa polega na wykonaniu dokładnego kopiowania bit po bicie obecnego dysku na nowy dysk. Wykonuje się to, aby wszystkie ustawienia systemu, programy, pliki i konfiguracje programów zostały przeniesione w sposób nienaruszony. Usługa klonowania jest niezalecana w momencie, gdy dysk jest uszkodzony fizycznie bądź logicznie. Wszelkie błędy dysku zostają wtedy powielone na nowy dysk, co może wpływać na niestabilną pracę nowego dysku.
2Usługi wykonywane tylko na warsztacie
Istnieje kilka czynników, ze względu których serwisant może odmówić wykonania naprawy na miejscu u klienta. Do takich czynników będą należały usługi charakteryzujące się czasochłonnością lub wieloetapowością, ale również usługi wymagające niemobilnych narzędzi pracy. Usługi wykonywane wyłącznie na warsztacie: wymiana klawiatury nitowanej do palmrestu, klejenie obudowy, naprawy elektroniczne płyty głównej, wymiana gniazda zasilania/hdmi/displayport/usb/usb-c(jeśli wymagają lutowania), odzysk danych, klonowanie dysku, wymiana/programowanie kości bios.
 

Pytania ogólne

1Czy mogę otrzymać orientacyjny koszt przed przyjazdem serwisanta?
Oczywiście, że tak. Podczas pierwszego telefonu zostanie przeprowadzony krótki wywiad, tak aby móc określić co jest uszkodzone. Na podstawie tej informacji postaramy się określić orientacyjny koszt naprawy. Proszę pamiętać, że jest to tylko wstępne oszacowanie i cena może ulec zmianie.
2Potrzebuję pilnej naprawy, czy możecie ją wykonać ekspresowo?
Jak najbardziej rozumiemy, że pewne naprawy muszą zostać wykonane priorytetowo i jak najszybciej. Podczas ustaleń telefonicznych wybierzemy najszybszy dogodny termin na wykonanie usługi. Proszę pamiętać jednak, że nie każdą usterkę można wykonać ekspresowo.
 

Pytania dotyczące przyjazdu

1Na jaki obszar dojeżdżacie do klientów?
Obszar dojazdu serwisantów pokrywa cały teren Aglomeracji Śląskiej oraz przylegających do niego mniejszych miejscowości. W indywidualnych przypadkach możliwy jest dojazd poza zaznaczony obszar.
2Czy płacę tylko za dojazd, czy też za odjazd serwisanta?
Płatny jedynie jest dojazd do klienta. Nie płacą państwo za podróż powrotną.
3Na jaki czas przed mogę odwołać przyjazd?
Usługę serwisową można anulować najpóźniej na 2 godziny przed planowanym przyjazdem serwisanta. Jeśli serwisant będzie zajęty i nie będzie mógł odebrać telefonu to prosimy wtedy o kontakt pod drugi numer lub wiadomość sms o odwołaniu zlecenia.
4Co zapewnić serwisantowi przed jego przyjazdem?
Prosimy o zapewnienie przestrzeni biurkowej o rozmiarze minimalnym 60x40 cm, krzesła, mocnego doświetlenia oraz miejsca możliwie jak najlepiej wyciszonego, tak aby serwisant miał najlepsze warunki do skupienia się.
5Jeśli naprawa będzie wymagać wtórnego przyjazdu, to czy będę płacić podwójnie za dojazd?
Jest to ustalane indywidualnie z klientem.
 

Pytania dotyczące naprawy

1Czy wykonujecie naprawy na miejscu i w jakim czasie, czy będzie trzeba zabrać sprzęt na serwis?
Do każdego przypadku podchodzimy indywidualnie. Odpowiedzi na podobne pytania można udzielić dopiero po zapoznaniu się z konkretnym zleceniem. Niemniej, większość napraw możliwa jest do wykonania bezpośrednio u klienta w czasie 1-3 godzin. W zależności od złożoności usterki może się okazać, że jest konieczność zabrania sprzętu na warsztat.
2Których usterek nie można wykonać na miejscu u klienta?
Przede wszystkim napraw związanych z uszkodzeniami płyty głównej oraz napraw wiążących się z długotrwałym procesem naprawczym.
3Ile potrwa naprawa?
Diagnozy w warsztacie wykonywane są w systemie kolejkowym i trwają 1-3 dni robocze. Sprowadzenie uszkodzonych części trwa średnio 1-2 dni roboczych. Większość napraw wykonywanych u klienta możliwe jest do zrealizowania w czasie 1-3 godzin. Proszę jednak pamiętać, że podawane czasy są orientacyjne i mogą się różnić w zależności od złożoności usterki.
4Czy montujecie nowe czy używane części? Oryginalne czy zamienniki?
Przede wszystkim staramy się oferować wymianę części na nowe oryginalne lub zamienniki (w zależności od dostępności części na rynku). Wszelkie możliwości zostaną klientowi rzetelnie przedstawione przed przystąpieniem do realizacji i właśnie do klienta będzie należała ostateczna decyzja.
5Czy moje dane z dysku zostaną usunięte?
Zachęcamy do wykonania kopii bezpieczeństwa danych przed przyjazdem serwisanta. W naszej intencji nie ma usuwania danych klienta, niemniej nie ponosimy odpowiedzialności za utracone dane.